Dag 6: Naar Bryce Canyon - Reisverslag uit Bryce Canyon City, Verenigde Staten van Monica Essen - WaarBenJij.nu Dag 6: Naar Bryce Canyon - Reisverslag uit Bryce Canyon City, Verenigde Staten van Monica Essen - WaarBenJij.nu

Dag 6: Naar Bryce Canyon

Door: MoonenRob

Blijf op de hoogte en volg Monica

23 September 2011 | Verenigde Staten, Bryce Canyon City

Jarig in Las Vegas! Eigenlijk voelde ik me gisteravond het meest jarig, toen was het in NL tijd al de 23e september en liepen we in Las Vegas.
Vanmorgen al vroeg wakker in Las Vegas, het is dan nog niet te warm, maar je voelt dat het erg warm gaat worden vandaag. We douchen op tijd en vertrekken vroeg, het is tegen 9 uur wel al erg warm.

De reis verloopt weer lekker vlot, Rob is helemaal gewend aan het rijden met onze RV en ook even snel keren op een parkeerplaats of bij een tankstation is geen enkel probleem meer. We doen onderweg boodschappen bij een Walmart en eten daar ook maar gelijk even. Een laatste tankstop en dan komen we in de rode bergen van Red Canyon. Wauw, wat is dat prachtig om te zien. De hele omgeving is indrukwekkend en je ziet bij wijze van spreke de huifkarren met gelukzoekers voorbij komen. We stoppen in Red Canyon voor de eerste foto's in dit indrukwekkende landschap. Daarna rijden we rustig door naar onze camping, die we na even zoeken vinden. Ruby's Inn, tegen Bryce Canyon aan. En wat een prachtige plaats krijgen we daar. Dat is even wat anders dan de grote asfalt campground van Las Vegas. Er is een vuurplaats bij onze plaats dus meteen maar hout gehaald, want Rob gaat vuur maken!

Bij het inchecken blijkt het hier een uur later te zijn, dus als we staan en aangehaakt zijn,gelijk eten. Een heerlijke temperatuur hier na de hitte van Vegas, en wat een rust! Eten doen we buiten, en daarna begint Rob met zijn vuurtje stoken. We drinken een borrel op mn verjaardag en genieten van de omgeving.
En super mooie dag in een prachtige omgeving!