Dag 14: Los Angeles- RV inleveren-Hollywood - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Monica Essen - WaarBenJij.nu Dag 14: Los Angeles- RV inleveren-Hollywood - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Monica Essen - WaarBenJij.nu

Dag 14: Los Angeles- RV inleveren-Hollywood

Door: MoonenRob

Blijf op de hoogte en volg Monica

01 Oktober 2011 | Verenigde Staten, Los Angeles

Vanmorgen voor de verandering vroeg wakker. Vandaag moeten we inpakken en de RV schoonmaken en inleveren. Dat laatste wel met pijn in ons hart, we zijn wel van ons paleisje op wielen gaan houden deze 2 weken. De "hippies" naast ons maken al weer behoorlijk veel kabaal, dus goed dat we vroeg opstaan.

Het is vandaag dumpen van onze afvaltanks (oeps schoonwatertank vergeten, dan maar tijdens het rijden) veel weggooien en inpakken wat we moeten doen. Rond 10 uur rijden we op weg naar ons, zo blijkt bij aankomst, zeer luxe hotel. Daar laten we de koffers achter en rijden dan naar Cruise America, waar de RV van gehuurd is. We knijpen hem wel, want we hebben een steen op de voorruit gehad en daar zit een enorme barst in. Maar: het inleveren verloopt zeer vlot en voor de ruit wordt niets in rekening gebracht. Onze taxi naar Hollywood Boulevard is in stijl het is een limo waar we met nog 5 anderen ingaan. We moeten bij aankomst helaas wel 50$ betalen, bovenop de Fee die de taxi van Cruise America krijgt, maar het was een lange rit en we hebben een sterren aankomst!

We lopen eerst wat heen en weer over de vele sterren, te veel om te bekijken! Drukte bij het Chinese Theater, veel lool-a-likes.
Dan besluiten we toch maar een tour te doen, het is erg warm en dat is toch de beste manier om veel te zien. Nog even online met Bram besproken wat we kunnen meenemen (All Stars a 41$)
Dan gaan we crossen door Beverly Hills, over Rodeo Drive, Sunset Boulevard, etc. we zien heel veel huizen van sterren (helaas weet ik de namen niet meer bij de foto's...) Het hek van het huis van Michael Jackson en het hek van de Playboy Mansion zijn wel bij gebleven.

Na 2 uur rond crossen, ook nog bij het Hollywood bord geweest, zijn we terug. We eten nog wat bij de big M, en gaan dan met de taxi naar ons hotel op LAX airport. Morgen om 6 uur vliegen we, 3.30 vertrekken we uit het hotel.