Dag 5: van Whistler naar 100 Mile House - Reisverslag uit 100 Mile House, Canada van Monica Essen - WaarBenJij.nu Dag 5: van Whistler naar 100 Mile House - Reisverslag uit 100 Mile House, Canada van Monica Essen - WaarBenJij.nu

Dag 5: van Whistler naar 100 Mile House

Blijf op de hoogte en volg Monica

16 September 2012 | Canada, 100 Mile House

Vanmorgen weer vroeg wakker, het lijkt een vast gegeven te worden, vroeg naar bed en dus ook vroeg wakker. Na eerst droam zaken te hebben geregeld en een Skype gesprek te hebben gehadq, ontbijten we en gaan we daarna meteen weg. 9.10 rijden we weg, meteen de mooie bergen in. De natuur is overweldigend, en door de bergen is de ene plek nog mooier dan de andere. We stoppen bij een adembenemende plek, bij een meer waar geen 1 rimpel in het water te zien is, en de besneeuwde berg er achter een prachtig plaatje geeft. We stoppen nog op een aantal plaatsen, het is in de bergen nog koud, de kachel zelfs aan onderweg, later is het warm en moet de airco ons afkoelen. De kleuren worden alleen maar mooier, echt herfst, met het prachtige licht wat we zien.

We komen rond 15.00 uur aan op de camping aan het meer, waar we kiezen voor een plaats niet aan het water (daar is de meeste plek nog vrij)" als de zon weg is, is het daar het koudst. We kunnen nog lang buiten zitten, en genieten van de zon.
Morgen gaan we door naar Wels Gray National Park, het park met de 250 watervallen.

• 16 September 2012 - 09:30

Danielle:

Hoi,

erg mooie foto's hoor!!!
    Krijg je nou op de campings ook nog wat contact met andere campinggasten of is het ieder voor zich?

Veel plezier nog!

groetjes

• 16 September 2012 - 10:27

Vader:

Bijna jaloers...

• 16 September 2012 - 17:10

Monica Van Essen:

@danielle: contact met andere campinggasten heb je niet, vorig jaar ook niet en dat is nu niet anders. Maar de vinden wij ook helemaal niet erg!

@ vader: dit is ook wel om jaloers op te worden :-), t is zo ontzettend mooi hier!

• 26 September 2012 - 18:02

Marian Hageman:

Geweldige foto... wat een plaatje... ik krijg er nu al zin in, maar ik weet nog niet of we met een georganiseerde rondreis gaan of toch maar een camper huren; je bent dan wel veel vrijer.

Groetjes maar weer en geniet ze!
    Marian Hageman

• 26 September 2012 - 18:04

Monica Van Essen:

Canada en America zou ik NOOIT met een georganiseerde rondreis doen! Het is i
    Gewoon ingericht op campers en alles is echt heel goed te doen. Ik kan je zo vertellen hoe wij het geregeld hebben, echt heel makkelijk (via Tiogatours camer gehuurd, zij geven tips voor route etc, campings vind je ze,f makkelijk en is echt veel leuker om het zelf te doen!)