Dag 11, Banff - Reisverslag uit Banff, Canada van Monica Essen - WaarBenJij.nu Dag 11, Banff - Reisverslag uit Banff, Canada van Monica Essen - WaarBenJij.nu

Dag 11, Banff

Blijf op de hoogte en volg Monica

22 September 2012 | Canada, Banff

Omdat we geen plannen hebben, slapen we vanmorgen uit, rond 9 uur worden we pas wakker ( heerlijk die stilte om je heen), douchen doen we ergens op onze campground en daarna gaan we ontbijten. Onze droam geeft nog een laatste zucht aan internet en overlijdt dan, ws is onze datalimiet op en wordt er geen nieuwe vrijgemaakt, frustrerend voor ons is het helaas wel.
Na het ontbijt gaan we onze camping permit voor vandaag ophalen, we hebben een plek zonder firepit, met elektra, maar wel op een prachtige plaats waar we een fantastisch uitzicht hebben. Daarna rijden we naar downtown Banff, waar we heel vlak bij blijken te zitten, gister kwamen we van een hele andere kant en reden heel lang over de weg naar de campground.
Banff is een grote plaats,  met veel winkels en.. En Starbucks, dus internet! Daar beantwoorden we mail etc. Daarna kunnen we gaan winkelen, wat een leuke plaats is Banff!
Lunchen doen we bij de Mac Donalds, daarna gaan we rustig terug naar onze RV. We rijden naar Bow River Falls, een mooie waterval tussen de bergen van de Rockies. Daar zien we ook dat je kunt raften zonder te hoeven peddelen (onmogelijk met mijn schouders) je wordt zelfs niet nat! Meteen 2 plaatsen gereserveerd voor morgen, 3.20 pm. Daarna gaan we terug naar de camping, waar we de lange file van wachtenden (en niet te vergeten de ANWB) voorbij mogen rijden en direct naar onze plaats kunnen rijden. In de zon genieten we van het prachtige weer (graad of 26 zeker vandaag). Een heerlijke relaxte dag in een prachtige omgeving gehad vandaag.

's avondspits geen kampvuur, maar wel brullende Bull Elks rond de RV, een imponerend geluid!

• 22 September 2012 - 19:43

Daan:

Het imponerende geluid van de Elk toch wel op video vastgelegd neem ik aan?

Leuk om de verslagen te lezen!

• 23 September 2012 - 10:49

Vader:

En nu maar hopen dat je idd niet nat wordt...

• 23 September 2012 - 10:49

Vader:

En nu maar hopen dat je idd niet nat wordt...

• 26 September 2012 - 04:55

Monica Van Essen:

@ Daan: helaas was de brullende Elk toen we in ons warme slaapzak lagen, om er dan weer uit te klimmen, camera te zoeken etc, dan ben je altijd te laat. Dus we hebben er van genoten, maar zonder opname dus!