Dag 20: van Yellowstone naar Lava Hot Springs - Reisverslag uit Lava Hot Springs, Verenigde Staten van Monica Essen - WaarBenJij.nu Dag 20: van Yellowstone naar Lava Hot Springs - Reisverslag uit Lava Hot Springs, Verenigde Staten van Monica Essen - WaarBenJij.nu

Dag 20: van Yellowstone naar Lava Hot Springs

Blijf op de hoogte en volg Monica

30 September 2012 | Verenigde Staten, Lava Hot Springs

Onze 1 na laatste dag, we vertrekken vandaag richting Salt Lake City en we zien wel waar we uitkomen is het plan, Pocabella is het eerste doel, maar als we daar aankomen blijkt het een hele rare camping te zijn, we rijden dus door naar Lava Hot Springs, een KOA camping die iets verder ligt, maar erg mooi blijkt te zijn, we zoeken een plaatsje langs de rivier en daar is het de hele middag heerlijk zitten.

Het vuur doen we vroeg aan, we bakken onze worstjes er boven, warmen nog een laatste pizza en doen ons tegoed aan de laatste Ben & Jerry IJs (1 van de weinige dingen die in Canada goedkoper was dan in NL) Een gezonde maaltijd dus:-)

De rest van de avond pak ik langzaam in, en zitten we bij het vuur, wat goed brand op het hout van de campingwinkel.
Rond 22 uur gaan we naar binnen, morgen nog een kleine 100 km rijden om de camper in te leveren in Salt Lake City, dat doen we laat, zodat we alleen nog naar het hotel bij de luchthaven gebracht hoeven te worden.

Wat statistieken: we hebben (incl morgen) 4443 km gereden deze 3 weken, tankten in totaal 9x voor een totaal bedrag van €911,-, hebben we op 10 campings overnacht voor een gemiddelde prijs van 32 euro per nacht. Hebben we 3 weken fantastisch weer gehad (1 nacht wat regen) Dat het ook anders had gekund: a.s. woensdag wordt het in Yellowstone -10 's nachts en valt er vanaf woensdag veel sneeuw!  Maar bovenal waren het 3 weken met alleen maar hoogtepunten, het 1 nog mooier dan het ander, bij ons kampvuur hebben we nog eens voorbij laten gaan waar we allemaal zijn geweest en wat we gedaan hebben, we kunnen beide niet benoemen wat nu het mooiste was, omdat het allemaal zo verschillend was en allemaal even mooi.

Morgen leveren we onze RV in, blijven dan overnachten in een hotel en vliegen dinsdagmorgen van Salt Lake City naar Houston, en van Houston naar New York, daar blijven we nog tot zondagavond om daar onze geweldige reis af te sluiten.

• 01 Oktober 2012 - 09:56

Danielle:

En wat vliegt de tijd dan als het mooi is!

Nog veel plezier jullie laatste week!